Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorHolíková, Klaudie
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:35Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143333
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je analýza chování zákazníků na čerpací stanici, která pojednává a spotřebitelském chování na čerpací stanici RoBiN OIL Rýmařov. V teoretické části práce jsou vysvětleny teoretická východiska trhu, kterými jsou přístupy ve sledování spotřebitelského chování, faktory ovlivňující chování spotřebitele a průběh kupního rozhodování. V druhé části teoretické práce je představena společnost RoBiN OIL, popis jejího mezoprostředí trhu a subjekty na trhu působící. V praktické části práce je provedena analýza spotřebitelského chování zákazníků, která je založena na pozorování z účetních dokladů a z dotazníkového šetření. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro majitele a nájemce čerpací stanice, které jsou podkladem pro zlepšení poskytovaných služeb a sortimentu na čerpací stanici RoBiN OIL Rýmařov.cs
dc.description.abstractThe object of Diplom thesis is Analysis of customer behavior at the gas station, which discusses the consumer behavior at the gas station RoBiN OIL Rýmařov. The theoretical part of the thesis explains the theoretical basis of the Consumer behavior, which are approaches to monitoring consumer behavior, factors affecting consumer behavior and the course of purchasing decisions. The second part of the theoretical work presents the company RoBiN OIL, a description of market environment and entities operating in the market. In the practical part of the work is an analysis of consumer behavior of customers, which is created on the basis of observations from accounting documents and a questionnaire survey. Based on an analysis, proposals and recommendations are created for owner and tenant of gas station, which are the basis for improving the services provided and the range of goods at the RoBiN OIL Rýmařov gas station.en
dc.format.extent3129567 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectčerpací stanicecs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectRoBiN OILcs
dc.subjectRýmařovcs
dc.subjectConsumer Behavioren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectgas stationen
dc.subjectobservationsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectRoBiN OILen
dc.subjectRýmařoven
dc.titleAnalýza chování zákazníků na čerpací stanicics
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Behavior at the Gas Stationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomš
dc.date.accepted2021-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOL0363_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam