Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorErtingerová, Izabela
dc.contributor.authorŠimlíková, Silvie
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:35Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143334
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřovala na problematiku eGovernmentu na území České republiky. Cílem bylo zhodnocení využívání služeb Czech POINT na území vybraných městských obvodů statutárního města Ostravy za sledované období let 2016 - 2020. Dostupná data se zpracovávala pomocí porovnávací metody. Hodnotily se změny poptávky po službách v čase, rozdíly mezi jednotlivými městskými obvody a zájem o konkrétní nabízené služby. Další ze zvolených metod byl dotazník, jehož cílem bylo zjistit, jaké povědomí o službách Czech POINT je mezi obyvateli města Ostravy. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že zájem o využívání služeb Czech POINT za sledované pětileté období klesl o 77,5 %. Dále bylo zjištěno, že nejvyhledávanější byly informace týkající se základních registrů, ty tvořily 80 % všech poskytnutých služeb. Nejvytíženější ze sledovaných městských obvodů, co do poskytnutých výstupů byla Moravská Ostrava. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že povědomí o poskytovaných službách Czech POINT mělo minimálně 73 % respondentů. Dále se pomocí dotazníku podařilo zjistit, že s poskytovanými službami je spokojeno 76 % dotazovaných. Na základě všech zpracovaných podkladů bylo zhodnoceno, že eGovernment na území České republiky nemá dostatečnou propagaci. Díky této skutečnosti nedochází k efektivnímu využívání všech dostupných možností.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focused on the issue of eGovernment in the Czech Republic. The aim was to evaluate the use of Czech POINT services in the territory of selected city districts of the statutory city of Ostrava for the monitored period 2016 - 2020. The available data were processed using a comparison method. Changes in the demand for services over time, differences between individual city districts and interest in the specific services offered were evaluated. Another of the selected methods was a questionnaire, the aim of which was to find out what awareness of Czech POINT services is among the inhabitants of the city of Ostrava. The research showed that the interest in using Czech POINT services decreased by 77.5% over the five-year period. Furthermore, it was found that the most sought-after information was related to basic registers, which accounted for 80% of all services provided. The busiest of the monitored city districts in terms of the outputs provided was Moravian Ostrava. The questionnaire survey showed that at least 73% of respondents were aware of the Czech POINT services provided. Furthermore, the questionnaire was used to find out that 76% of respondents are satisfied with the services provided. Based on all processed documents, it was evaluated that eGovernment in the Czech Republic does not have sufficient publicity. Due to this fact, not all available options are used effectively.en
dc.format.extent2019610 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCzech POINTcs
dc.subjecteGovernmentcs
dc.subjectelektronická veřejná správacs
dc.subjectCzech POINTen
dc.subjecteGovernmenten
dc.subjectelectronic public administrationen
dc.titleSlužby Czech POINTu na území vybraných městských obvodů statutárního města Ostravycs
dc.title.alternativeCzech POINT Services in the Territory of Selected City Districts of the Statutory City of Ostravaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVavrek, Roman
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAV680_EKF_B6202_6202R055_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam