dc.contributor.advisor | Ertingerová, Izabela | |
dc.contributor.author | Šimlíková, Silvie | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:27:35Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:27:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/143334 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřovala na problematiku eGovernmentu na území České republiky. Cílem bylo zhodnocení využívání služeb Czech POINT na území vybraných městských obvodů statutárního města Ostravy za sledované období let 2016 - 2020.
Dostupná data se zpracovávala pomocí porovnávací metody. Hodnotily se změny poptávky po službách v čase, rozdíly mezi jednotlivými městskými obvody a zájem o konkrétní nabízené služby. Další ze zvolených metod byl dotazník, jehož cílem bylo zjistit, jaké povědomí o službách Czech POINT je mezi obyvateli města Ostravy.
Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že zájem o využívání služeb Czech POINT za sledované pětileté období klesl o 77,5 %. Dále bylo zjištěno, že nejvyhledávanější byly informace týkající se základních registrů, ty tvořily 80 % všech poskytnutých služeb. Nejvytíženější ze sledovaných městských obvodů, co do poskytnutých výstupů byla Moravská Ostrava. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že povědomí o poskytovaných službách Czech POINT mělo minimálně 73 % respondentů. Dále se pomocí dotazníku podařilo zjistit, že s poskytovanými službami je spokojeno 76 % dotazovaných.
Na základě všech zpracovaných podkladů bylo zhodnoceno, že eGovernment na území České republiky nemá dostatečnou propagaci. Díky této skutečnosti nedochází k efektivnímu využívání všech dostupných možností. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focused on the issue of eGovernment in the Czech Republic. The aim was to evaluate the use of Czech POINT services in the territory of selected city districts of the statutory city of Ostrava for the monitored period 2016 - 2020.
The available data were processed using a comparison method. Changes in the demand for services over time, differences between individual city districts and interest in the specific services offered were evaluated. Another of the selected methods was a questionnaire, the aim of which was to find out what awareness of Czech POINT services is among the inhabitants of the city of Ostrava.
The research showed that the interest in using Czech POINT services decreased by 77.5% over the five-year period. Furthermore, it was found that the most sought-after information was related to basic registers, which accounted for 80% of all services provided. The busiest of the monitored city districts in terms of the outputs provided was Moravian Ostrava. The questionnaire survey showed that at least 73% of respondents were aware of the Czech POINT services provided. Furthermore, the questionnaire was used to find out that 76% of respondents are satisfied with the services provided.
Based on all processed documents, it was evaluated that eGovernment in the Czech Republic does not have sufficient publicity. Due to this fact, not all available options are used effectively. | en |
dc.format.extent | 2019610 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Czech POINT | cs |
dc.subject | eGovernment | cs |
dc.subject | elektronická veřejná správa | cs |
dc.subject | Czech POINT | en |
dc.subject | eGovernment | en |
dc.subject | electronic public administration | en |
dc.title | Služby Czech POINTu na území vybraných městských obvodů statutárního města Ostravy | cs |
dc.title.alternative | Czech POINT Services in the Territory of Selected City Districts of the Statutory City of Ostrava | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Vavrek, Roman | |
dc.date.accepted | 2021-06-03 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 153 - Katedra veřejné ekonomiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Hospodářská politika a správa | cs |
dc.thesis.degree-branch | Veřejná ekonomika a správa | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | PAV680_EKF_B6202_6202R055_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |