Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČermáková, Ivana
dc.contributor.authorWinklerová, Tereza
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:36Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143337
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit otevřenost výrobních podniků v České republice a přiblížit rozhodovací kroky, které vedou k implementaci nových prvků do obchodně marketingových oblastí. U firem, jenž odmítají technologii přijmout, zase pochopit jejich rozhodnutí a popsat, v čem vidí problém. V první části přibližuji teoretickou rovinu virtuální a rozšířené reality. Její historii, trendy a technické základy. V druhé části nacházíme výsledky z dotazníkového šetření a přepis hloubkových rozhovorů, které byly vedeny se zástupci výrobních firem. V kapitole Návrhy a doporučení a Závěr následně shrnuji veškeré nabité poznatky z výzkumu a popisuji klady a zápory pramenící z využívání technologie do budoucna.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to determine the openness of manufacturing companies in the Czech Republic and to approach the decision-making steps that lead to the implementation of new elements in commercial marketing areas. For companies that refuse to accept technology, understand their decisions again and describe what they see as the problem. In the first part, I approach the theoretical level of virtual and augmented reality. Its history, trends, and technical foundations. In the second part, we find the results of a questionnaire survey and a transcript of in-depth interviews that were conducted with representatives of manufacturing companies. In the chapter Suggestions and recommendations and Conclusion, I then summarize all the knowledge gained from the research and describe the pros and cons arising from the use of technology in the future.en
dc.format.extent3250817 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectrozšířená realitacs
dc.subjectvýrobní podnikcs
dc.subjectprůmyslcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjecthloubkový rozhovorcs
dc.subjectanalýza.cs
dc.subjectvirtual realityen
dc.subjectaugmented realityen
dc.subjectmanufacturing companiesen
dc.subjectindustryen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectin-depth interviewen
dc.subjectanalysis.en
dc.titleVyužití rozšířené a virtuální reality ke zviditelnění produktů a firemcs
dc.title.alternativeUsing Augmented and Virtual Reality to Make Products and Companies Visibleen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKubečka, Jan
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisWIN0039_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam