Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorOttopalová, Gabriela
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:38Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143346
dc.description.abstractKáva je oblíbeným nápojem, s bohatou kulturou a mnoha sociálními aspekty. Tématem diplomové práce je mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu kávy. Cílem diplomové práce je identifikovat, popsat, vyhodnotit rozdíly a společné znaky spotřebitelského chování na trhu kávy v České republice a Itálii. Za účelem dosažení tohoto cíle byla zvolena kvantitativní metoda výzkumu – elektronické dotazování CAWI. Na základě výsledků výzkumu byly prokázány rozdílné i společné znaky pro český a italský podle kterých, byly sestaveny návrhy a doporučení, které mohou být uplatněny v praxi.cs
dc.description.abstractCoffee is a popular beverage, with a rich culture and many social aspects. The topic of the diploma thesis is an international comparison of consumer behavior in the coffee market. The aim of the diploma thesis is to identify, describe, evaluate the differences and common features of consumer behavior in the coffee market in the Czech Republic and Italy. In order to achieve this goal, a quantitative research method was chosen - electronic CAWI survey. Based on the results of the research, different and common features for the Czech and Italian were proved, according to which proposals and recommendations were compiled that can be applied in practice.en
dc.format.extent2091648 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectItáliecs
dc.subjectmezinárodní srovnánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh kávycs
dc.subjectcoffee marketen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectCzech Republic, international comparisonen
dc.subjectItalyen
dc.subjectsurveyen
dc.titleMezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu kávycs
dc.title.alternativeInternational Comparison of Consumer Behaviour on the Coffee Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKáňová, Hana
dc.date.accepted2021-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisOTT0017_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record