Show simple item record

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorBártek, Antonín
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:39Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143353
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou konkurence na trhu elektro prodejen pomocí kombinace metod mystery shoppingu a pozorování. Výběrový soubor je tvořen elektro prodejny na území města Ostravy s totožnou velikostí a sortimentem jako Electro World Ostrava - Avion. V první části práce jsou teoreticky popsány vybrané pojmy spojené s konkurencí, metody analýzy konkurence a nákupní prostředí. V následné části je charakterizována prodejna Electro World Ostrava - Avion a její vybraní konkurenti. V analytické části jsou prezentovány výsledky výzkumu. V závěru práce jsou uvedeny doporučení pro posílení konkurenceschopnosti prodejny.cs
dc.description.abstractThe Banchelor Thesis is focused on analysis of competition in the Electronics Retail Market using methods observation and mystery shopping. The sample is consisted of stores located in Ostrava with same size and range of goods like Electro World Ostrava - Avion. The first part of this thesis theoretically describes selected concepts releated to competition, methods of competition analysis and shopping environment. Folowing section describes the Electro World Ostrava - Avion and its selected competitors. The analytical part presents the results of the research. At the end of the thesis are recommendations to strenghten company’s competitivness.en
dc.format.extent1432918 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectelektrocs
dc.subjectelektro prodejnycs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectelectronicsen
dc.subjectelectronics retail marketen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectshopping environmenten
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu elektro prodejencs
dc.title.alternativeCompetition Analysis in the Electronics Retail Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrga, Tomáš
dc.date.accepted2021-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAR0561_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record