Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorChvostková, Karolína
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:40Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143356
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace anonymizované cestovní kanceláře, která se specializuje především na zájezdy v oblasti afrického kontinentu. Cílem práce je zjistit potřeby potenciálních zákazníků a do jaké míry jsou ovlivněni marketingovou komunikací společnosti na sociálních sítích při rozhodování o koupi zájezdu a výběru vhodné cestovní kanceláře. Získaná data jsou zpracována a vyhodnocena statistickými postupy a metodami. Data potvrdila, že je pro zkoumanou společnost potřebné, aby své marketingové aktivity nadále rozvíjela, a to také za využití prostředí internetu. Na základě zjištěných informací a oborné literatury českých i zahraničních autorů jsou navrženy a doporučeny vhodné inovace v oblasti marketingové komunikace s ohledem na aktuální pandemickou situaci.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis examines the marketing communication of an anonymous travel agency that specializes primarily in African tours. The thesis seeks to ascertain potential customers' desires and the degree to which they are affected by the company's marketing contact on social media when deciding to purchase a tour and selecting a suitable travel agent. The information gathered is processed and analysed using statistical techniques and methods. The data showed that the studied business needs to expand its marketing efforts, including using the Internet environment. Based on the information gathered and the literature of Czech and foreign writers, appropriate developments in the field of marketing communication are suggested and recommended in light of the current pandemic situation.en
dc.format.extent1511631 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectsociálnícs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectAfrikacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketing, communication, social, travel agency, Africa, promotion, analysisen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Kamila
dc.date.accepted2021-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHV0038_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam