Show simple item record

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorBeran, Jakub
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:40Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143358
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Městského dopravního podniku Opava, a. s. Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly, kde se první kapitola zaměřuje na teoretická východiska marketingové komunikace a detailně popisuje marketingový mix služeb. Druhá teoretická část analyzuje Městský dopravní podnik Opava, a. s. Součástí této kapitoly jsou informace o městě a o MDPO, dále je popsáno ekonomické prostředí firmy. Čtvrtá kapitola se věnuje výzkumné činnosti, ze které čerpá zbytek práce. Je v ní obsažena přípravná fáze i realizační fáze výzkumu. Poslední kapitoly se věnují interpretaci výsledků výzkumu, současné komunikační strategii MDPO a návrhů a doporučení na změny.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to analyze marketing communication of Opava Public Transit Company, joint-stock company. The theoretical part of the thesis is divided into two chapters. The first chapter focuses on the theoretical starting foundations of marketing communication and describes service marketing mix in detail. The second theoretical part gives analysis of Opava Public Transit Company, joint-stock company. This chapter contains information about the city and the company, as well as the economic environment of the company. The fourth chapter is dedicated to research activities, which are the main source of the thesis. It contains both the preparatory phase and the implementation phase of the research. The last chapters deal with the interpretation of the research results, the current communication strategy of the company, and proposals and recommendations for changesen
dc.format.extent1223887 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěstská hromadná dopravacs
dc.subjectVeřejná dopravacs
dc.subjectDopravní podnikcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMarketingový mix služebcs
dc.subjectMunicipal Transport Companyen
dc.subjectPublic transporten
dc.subjectTransport Companyen
dc.subjectMarketing research, Marketing communicationen
dc.subjectMarketing Mix of Servicesen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace dopravního podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Transport Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUrbanová, Katarína
dc.date.accepted2021-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBER0222_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record