Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorMíčková, Kristýna
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:49Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143397
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace obce Jeseník nad Odrou. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit, zda jsou obyvatelé obce spokojeni s vybranými komunikačními kanály obce a s tematickou skladbou poskytovaných informací. Také byly stanoveny a vyhodnoceny hypotézy. Data byla zajištěna pomocí kvantitativního výzkumu, prostřednictvím elektronického dotazování. Výsledky odhalily, že celková informovanost v obci není na nejlepší úrovni. Co se týká hodnocení komunikačních prostředků, nízká návštěvnost webových stránek obce může být způsobena neaktuálností informací. Návštěvnost facebookových stránek obce je relativně vysoká, důvodem může být více než dobré hodnocení aktuálnosti informací. Nejhůře ohodnoceno bylo grafické zpracování příspěvků. Zpravodaj čte více než ¾ respondentů. Zde byl nejhůře ohodnocen jeho design. Nejvíce spokojeni jsou respondenti s informacemi týkající se sportu a technických činností. Byly stanoveny návrhy, jak zlepšit informovanost a spokojenost občanů s komunikací obce.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the evaluation of marketing communication in the municipality of Jeseník nad Odrou. The main aim of the work is to evaluate if citizens of the village are satisfied with the selected communication channels and thematic contents of the provided information. The hypotheses are not only determined but also evaluated. The data are analyzed through quantitative research, electronic inquiries. The results reveal that that general awareness in the village is not provided of the highest quality. As for the evaluation of communication channels, low attendance of the municipality website can be caused by out-of-date information. Attendance of Facebook pages is relatively high and the reason can be more than better evaluation of up-to-date information. The graphic design of posts is considered to be the worst. The journal is read by ¾ respondents and it has the lowest-rated design. The respondents are the most satisfied with information concerning sports and technical activities. The specific proposals are made to improve the process of providing information and citizens´ satisfaction with communication of the municipality.en
dc.format.extent1849628 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobeccs
dc.subjectveřejná správacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační kanálcs
dc.subjectobčanécs
dc.subjectmunicipalityen
dc.subjectpublic administrationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication channelen
dc.subjectcitizensen
dc.titleZhodnocení marketingové komunikace obcecs
dc.title.alternativeEvaluation of Marketing Communication of the Municipalityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSucháček, Jan
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMIC0384_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam