Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorSchrammová, Nikola
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:49Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143398
dc.description.abstractMarketing se již nevyužívá jen v oblasti zboží a služeb, ale významnou roli hraje také v oblasti rozvoje měst a obcí. Vedení města, proto využívá jednotlivé marketingové nástroje, aby zjistilo spokojenost svých občanů a tyto poznatky využilo ke zkvalitnění nabízených služeb. Cílem této práce bylo změřit spokojenost občanů města Krnova s nabízenými veřejnými službami. Jelikož město Krnov nabízí svým občanů mnoho veřejných služeb, tak se práce soustředila jen na vybrané veřejné služby. Potřebná data k analyzování byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, do kterého se zapojilo celkem 161 občanů města a následně získaná data byla zpracována v programech Microsoft Office Excel a TIBCO STATISTIKA 13. Poté byly formulovány jednotlivé návrhy a doporučení, které měly vést ke zvýšení spokojenosti obyvatel města.cs
dc.description.abstractMarketing is no longer used only in the field of goods and services, but also plays an important role in the development of cities and municipalities.The city management therefore uses individual marketing tools to determine the satisfaction of its citizens and use this knowledge to improve the services offered. The aim of this work was to measure the satisfaction of the citizens of the city of Krnov with the offered public services. As the city of Krnov offers many public services to its citizens, the work focused only on selected public services. The necessary data for analysis was obtained through a questionnaire survey, which involved a total of 161 citizens and subsequently obtained data were processed in Microsoft Office Excel and TIBCO STATISTICS 13. Then were formulated proposals and recommendations which should lead to increased satisfaction of city residents.en
dc.format.extent2516970 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenosti obyvatelcs
dc.subjectveřejné službycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketing měst a obcícs
dc.subjectmeasuring population satisfactionen
dc.subjectpublic servicesen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing of servicesen
dc.subjectmarketing of cities and municipalitiesen
dc.titleMěření spokojenosti obyvatel se službami městacs
dc.title.alternativeResident Satisfaction Measurement with Services of the Municipalityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSucháček, Jan
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSCH0346_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam