dc.contributor.advisor | Urminský, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Pětvaldský, Dan | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T09:27:50Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T09:27:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/143399 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku Analýzy trhu počítačových her v České republice. Cílem této diplomové práce je vytvoření typologie počítačových hráčů, která byla sestavena na základě prvků ve hře, které respondenti hodnotili. Za pomocí vlastního výzkumu je odhaleno chování, zvyklosti a preference spotřebitelů. Tato typologie se poté používá k identifikaci významných segmentů počítačových hráčů a k formulování závěrů a doporučení použitelných v marketingové komunikaci pro distributory počítačových her. Výzkum je realizován prostřednictvím internetového dotazování. Pro vypracování a analýzu dat byl využit k práci nástroj IBM SPSS Statistics 27 a Microsoft Office Excel 2018. | cs |
dc.description.abstract | The thesis focuses on the issue of Computer Games Market Analysis in the Czech Republic. The typology of computer gamers was compiled based on the evaluation of the elements in the game assessed by the respondents. With the help of its own research, the behaviour, habits and preferences of consumers are revealed. This typology is then used to identify significant segments of computer gamers and to formulate conclusions and recommendations, usable in marketing communication for computer games distributors. Research is carried out through internet polling. IBM SPSS Statistics 27 and Microsoft Office Excel 2018 were used to produce and analyze data. | en |
dc.format.extent | 4051154 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Počítačové hry | cs |
dc.subject | segmentace trhu | cs |
dc.subject | faktorová analýza | cs |
dc.subject | shluková analýza | cs |
dc.subject | počítačoví hráči | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | Computer games | en |
dc.subject | market segmentation | en |
dc.subject | factor analysis | en |
dc.subject | cluster analysis | en |
dc.subject | computer players | en |
dc.subject | questionnaire | en |
dc.title | Analýza trhu počítačových her v České republice | cs |
dc.title.alternative | Analysis of the Computer Games Market in the Czech Republic | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Jelenová, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2021-05-27 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | PET0311_EKF_N6208_6208T062_2021 | |
dc.rights.access | openAccess | |