Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorPětvaldský, Dan
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:50Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143399
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku Analýzy trhu počítačových her v České republice. Cílem této diplomové práce je vytvoření typologie počítačových hráčů, která byla sestavena na základě prvků ve hře, které respondenti hodnotili. Za pomocí vlastního výzkumu je odhaleno chování, zvyklosti a preference spotřebitelů. Tato typologie se poté používá k identifikaci významných segmentů počítačových hráčů a k formulování závěrů a doporučení použitelných v marketingové komunikaci pro distributory počítačových her. Výzkum je realizován prostřednictvím internetového dotazování. Pro vypracování a analýzu dat byl využit k práci nástroj IBM SPSS Statistics 27 a Microsoft Office Excel 2018.cs
dc.description.abstractThe thesis focuses on the issue of Computer Games Market Analysis in the Czech Republic. The typology of computer gamers was compiled based on the evaluation of the elements in the game assessed by the respondents. With the help of its own research, the behaviour, habits and preferences of consumers are revealed. This typology is then used to identify significant segments of computer gamers and to formulate conclusions and recommendations, usable in marketing communication for computer games distributors. Research is carried out through internet polling. IBM SPSS Statistics 27 and Microsoft Office Excel 2018 were used to produce and analyze data.en
dc.format.extent4051154 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPočítačové hrycs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectpočítačoví hráčics
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectComputer gamesen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectcomputer playersen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza trhu počítačových her v České republicecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Computer Games Market in the Czech Republicen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJelenová, Kateřina
dc.date.accepted2021-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPET0311_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam