Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorKalcovská, Barbora
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:58Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143433
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgie. Cílem je shromáždit potřebné informace o preferencích spotřebitelů na tomto trhu a popsat tak jejich spotřebitelské chování, a tyto informace poté využít ke zpracování návrhů vedoucích k co nejoptimálnějšímu přizpůsobení nabízených služeb nárokům klientů. Důvodem tohoto zkoumání je fakt, že je tento trh poměrně nový a dynamicky se rozvíjející, a zároveň se dostává stále více do popředí prostřednictvím komunikačních médií. Z těchto příčin nejsou dosud adekvátně popsány motivátory a bariéry tohoto odvětví. Pro dosažení tohoto cíle je užíván kvantitativní výzkum, konkrétně metoda CAWI a jako nástroj sběru dat využit elektronický dotazník. Základní soubor je tvořen lidmi s bydlištěm v České republice, starších osmnácti let a přístupem k internetu, výběrový soubor je poté tvořen těmi, kteří navštívili stránku Vyplnto.cz v termínu dotazníkového šetření a rozhodli se ho zúčastnit. Jedná se o výběr technikou vhodné příležitosti. Dále je využíván kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů pro hlubší pochopení problematiky spotřebitelského chování na tomto trhu, kde výběrový soubor tvoří lidé v autorčině okolí nebo s možností uskutečnění audiovizuálního hovoru. Jedná se o výběr technikou vhodného úsudku. V analytické části jsou vyhodnoceny a vizualizovány výsledky dotazníku obohaceny postřehy účastníků hloubkový rozhovorů. Na základě těchto analýz jsou vyhotoveny návrhy a doporučení. Tyto návrhy by mohly pomoci klinikám v překonání bariér, vhodnému uzpůsobení marketingové komunikace, ovlivnění klientů v rámci jejich rozhodovacího procesu a v posílení věrnosti a spokojenosti klientů.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is a preference analysis of consumers on the aesthetic surgery market. The aim is to collect relevant data regarding consumer preferences on this market and thus describe their consumer behaviour, with the subsequent goal of using this information to work out propositions for the most convenient aligning of supplied services with the clients´ expectations. The reasoning behind this choice is the relative novelty and dynamic nature of the said market, just as much as its increasing media-driven popularity. The various challenges and aspirations of this field are therefore not yet sufficiently covered. This is a quantitative research based on the CAWI method, with an electronic questionnaire used as the data collection tool. The basic corpus consists of people resident in the Czech Republic, above 18 years of age and with access to the Internet. The sample corpus is then made up of those who visited the website Vyplnto.cz, within the time frame set by the questionnaire and decided to participate in it. This technic is called the method of appropriate opportunity. Nevertheless, a qualitative approach is also involved through the means of extensive interviews regarding consumer behaviour, with the sample corpus being people from the author’s proximity or those able to conduct and audio-visual meeting. This is the method of appropriate judgment. In the analytical part, the outcomes of the questionnaire are assessed and visualized whilst being supplemented by the observations from the in-depth interviews. Propositions and recommendations are then made based on these findings. Given recommendations could support firms in their meeting of challenges on the aesthetic market and help them frame their marketing communication more efficiently, but also shape consumer preferences while making them more satisfied and thus loyal by better meeting their expectations.en
dc.format.extent3719931 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectanalýza preferencícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectestetická chirurgiecs
dc.subjectestetické zákrokycs
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectpreference analysisen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectplastic surgeryen
dc.subjectaesthetic surgeryen
dc.titleAnalýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgiecs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Preferences on the Aesthetic Surgery Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBílek, Jiří
dc.date.accepted2021-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAL0217_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam