Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorPtáček, Martin
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:59Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143435
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic. Cílem bylo měření spokojenosti zákazníků a objasnění konkrétních faktorů, které ovlivňují zákazníky při výběru určité čerpací stanice. Jednalo se o zákazníky čerpací stanice sítě Benzina a čerpací stanice sítě EuroOil ve Valašských Kloboukách. V práci je popsán koncept zákazníka, charakterizováno pojetí služeb a obecná intepretace marketingového výzkumu. Dále je charakterizován trh čerpacích stanic v České republice, vysvětlen klíčový pojem franšízing a jsou představeny vybrané čerpací stanice Benzina a EuroOil. Marketingový výzkum byl proveden formou elektronického dotazníkového šetření, individuálních, částečně řízených hloubkových rozhovorů a strukturovaným pozorováním. Takto získaná data od zákazníků obou stanic byla následně analyzována a vyhodnocena. Podle výsledků výzkumu jsou zákazníci s čerpacími stanicemi velmi spokojeni, zejména s nabídkou pohonných hmot a jejich cenou, vystupováním obsluhy stanic či doplňkovými službami. Připomínky zákazníků byly směřovány často na nabídku občerstvení a nápojů nebo čistotu toalet. Přestože si zákazníci raději pro nákup vyberou čerpací stanici Benzina, ani jedna ze stanic není konkurencí ohrožena. Z těchto důvodů byly zpracovány návrhy a doporučení pro obě čerpací stanice, které jsou zaměřeny hlavně na zvýšení povědomí o věrnostních programech stanic, čistotu toalet či nabízený sortiment.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the measuring customer satisfaction of franchise petrol stations. The aim was to measure customer satisfaction and clarify specific factors that affect customers when choosing a particular petrol station. These were customers of the petrol station of the Benzina network and the petrol station of the EuroOil network in Valašské Klobouky. The thesis describes the concept of the customer, characterizes the concept of services and the general interpretation of marketing research. Furthermore, the market of petrol stations in the Czech Republic is characterized, the key concept of franchising is explained and selected petrol stations Benzina and EuroOil are introduced. Marketing research was conducted in the form of an electronic questionnaire survey, individual, partially controlled in-depth interviews and structured observations. The data obtained in this way from the customers of both stations were subsequently analyzed and evaluated. According to the results of the research, customers are very satisfied with the petrol stations, especially with the offer of fuels and their price, the performance of the station staff or additional services. Customer comments were often directed to the offer of refreshments and drinks or the cleanliness of toilets. Although customers prefer to choose a Benzina petrol station for their purchase, none of the stations is endangered by competition. For these reasons, proposals and recommendations were prepared for both petrol stations, which are focused mainly on increasing awareness of station loyalty programs, toilet cleanliness or the offered assortment.en
dc.format.extent3671569 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčerpací stanicecs
dc.subjectBenzinacs
dc.subjectEuroOilcs
dc.subjectfranšízingcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectpetrol stationen
dc.subjectBenzinaen
dc.subjectEuroOilen
dc.subjectfranchisingen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích staniccs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Franchise Petrol Stationsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPTA0050_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam