Show simple item record

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorPokusová, Michaela
dc.date.accessioned2021-07-15T09:27:59Z
dc.date.available2021-07-15T09:27:59Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143438
dc.description.abstractObsah této bakalářské práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků ve franšízových fresh barech. První část práce je tvořena teoretickými východisky zákaznické spokojenosti, marketingového mixu ve službách, franšízingu a popisu franšízových společností UGO a Fruitisimo. Druhá část práce se týká marketingového výzkumu. Je zde osvětlena metodika shromažďování dat, která se dělila na fázi přípravnou a realizační. V přípravné fázi byl definován problém a cíl výzkumu, nebo také typ a metoda výzkumu. Realizační část popisovala provedení jednotlivých výzkumů, výzkumné hypotézy, sběr dat či rozpočet. V další kapitole byly analyzovány výsledky provedených výzkumů. Z výsledků vyplynulo, že jsou zákazníci nejméně spokojeni s cenou. Výsledky pro obě společnosti byly mezi sebou porovnávány. Bylo zjištěno, že zákazníci jsou více spokojeni se společností Fruitisimo i přesto, že častěji navštěvují UGO freshbary. Na základě získaných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti. Mezi konkrétní návrhy patřilo proškolení personálu, zavedení sezónních drinků nebo rozšíření franšízové sítě společnosti Fruitisimo.cs
dc.description.abstractThe content of this bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in franchise fresh bars. The first part of the work consists of the theoretical basis of customer satisfaction, marketing mix in services, franchising, and a description of two selected franchise companies UGO and Frutisimo. The second part of the work consist of the marketing research. The methodology of data collection is explained here, which was divided into a preparatory and implementation phase. In the preparatory phase was defined the problem, goal of the research and the type and method of the research. The implementation part described the implementation of individual research, research hypotheses, data collection or budget. In the next chapter were analyzed the results of the research. The results showed that customers are the least satisfied with the price. The results for both companies were compared together. It was found that customers are more satisfied with company Frutisimo, although customers visit more UGO’s fresh bars. Finally were created proposals and recommendations based on the obtained results to increase customer satisfaction. Specific proposals included staff training, the introduction of seasonal drinks or the expansion of Fruitisimo's franchise network.en
dc.format.extent1766784 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákaznická spokojenostcs
dc.subjectfranšízingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingový mix ve službách.cs
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.subjectFranchisingen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.subjectMystery shoppingen
dc.subjectCustomeren
dc.subjectMarketing mix in services.en
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků franšízových ovocných barůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Franchise Fresh Barsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPOK0085_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record