Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorPtáčková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:00Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143439
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků ve dvou franšízových prodejnách společnosti OBI. Pro výzkum byly vybrány prodejny OBI ve Zlíně a v Ostravě – Zábřeh. Cíl práce spočíval v dosažení dostatečného množství dat k následnému vyhodnocení zákaznické spokojenosti v těchto DIY prodejnách. Pomocí online dotazníkového šetření a uskutečnění několika individuálních hloubkových rozhovorů bylo cíle dosaženo. Z analýzy dat bylo zjištěno, že jsou zákazníci s těmito prodejnami převážně spokojeni. Výzkum ukázal, že jsou zákazníci velmi spokojeni s čistotou prodejen, nabídkou sortimentu a s parkovišti situovanými v blízkosti prodejen. Dále se jednalo o vysokou spokojenost respondentů s dostupností a vybaveností pobočky v Ostravě. Bylo zjištěno, že zákazníkům v prodejnách chybí bohatší výběr sortimentu zvířecích produktů či květin a dřevin. Také byla zjištěna nedostatečná propagace prodejen OBI v internetovém prostředí. Protože se jedná o franšízové prodejny, autorka navrhuje taková doporučení, která by mohla přispět ke zvýšení zákaznické spokojenosti v celém řetězci OBI.cs
dc.description.abstractThe bachelor‘s thesis deals with measuring customer satisfaction in two franchise stores of the OBI company. OBI stores in Zlín and Ostrava-Zábřeh were chosen for the research. The aim of the work was to achieve a sufficient amount of data for next evaluation of customer satisfaction in these DIY stores. The aim of the work was achieved by online questionnaire survey and several individual in-depth interviews. The analysis of the data showed that customers are mostly satisfied with these stores. Research has shown that customers are highly satisfied with the cleanliness of the stores, the assortment offered and the car parks located near the stores. Moreover, the responders were very satisfied with the availability and equipment of the branch in Ostrava. It was found that customers in stores lack a richer selection an assortment for animals or of flowers and woody plants. On the top of that insufficient promotion of OBI stores in the Internet environment was also found. As these are franchise stores, the author suggests such recommendations which could contribute to increasing customer satisfaction throughout the OBI chain store.en
dc.format.extent2314752 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectindividuální hloubkové rozhovorycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmeasuring customer satisfactionen
dc.subjectquestionnare surveyen
dc.subjectindividual in-depth interviewen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků franšízových prodejen DIYcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of DIY Franchise Storesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPTA0052_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam