Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorZajíc, Jakub
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:00Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143441
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na změření potenciálu trhu elektronických sportů v České republice. Kromě měření potenciálu je v práci vypracován marketingový mix či návrh esportové soutěže. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska mimo jiné marketingového mixu, cílové skupiny, analýzy trhu a tržní segmentace. Výsledkem práce je změření potenciálu, vypracování marketingového mixu a vymodelování esportového produktu.cs
dc.description.abstractThe Bachelor thesis focuses on the analyse of the market potential of electronic sports in the Czech republic. Furthermore, this thesis is focused on the marketing mix and the vision of an esport product. The theory of the marketing mix, the target group, the market analysis and the market segmentation are processed within the first part of the thesis. The measurement of the market potential, the marketing mix and the model of an esport represent the output of this thesis.en
dc.format.extent2966976 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEsportcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjecttržní potenciálcs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subject4Pcs
dc.subjectEsporten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarket potentialen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subject4Pen
dc.titleAnalýza potenciálu trhu pro elektronické sporty v ČRcs
dc.title.alternativeMarket Potential Analysis for Electronic Sports in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBílek, Jiří
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAJ0105_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam