Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorLampa, Ondřej
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:00Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143442
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší zavádění služby redukující potravinový odpad na český trh. Jejím cílem bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu, zdali lze očekávat zájem o danou službu ze strany českých spotřebitelů a v případě zájmu vyhledat vhodné segmenty k zacílení spolu s návrhem způsobu zavedení této služby na český trh. Výsledky ukazují většinový zájem výběrového souboru o danou službu. Závěr obsahuje blíže specifikované segmenty vhodné k zacílení a také návrh zavedení této služby na český trh formou e-shopu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the introduction of the service reducing food waste to the Czech market. Its goal was to find out through marketing research whether Czech consumers can be expected to be interested in this service and in case of interest, find suitable segments to target along with proposal on introducing this service to the Czech market. The results show the sample is mostly interested in the service. Conclusion consists of further specified segments suitable for targeting and also proposal on the introduction of the service reducing food waste to the Czech market in the form of an e-shop.en
dc.format.extent2160576 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectpotravinový odpadcs
dc.subjectredukce potravinového odpaducs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectserviceen
dc.subjectfood wasteen
dc.subjectfood waste reductionen
dc.titleZavedení služby redukující potravinový odpad na český trhcs
dc.title.alternativeIntroduction of the Reducing Foodwaste Service in the Czech Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBílek, Jiří
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAM0050_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam