Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorČerná, Kristýna
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:03Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143451
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků nákupního centra. Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat nákupní chování zákazníků nákupního centra OC Frýda ve Frýdku-Místku a srovnat rozdíly těchto hledisek v závislosti na identifikační otázky. Data jsou zjištěna prostřednictvím metody CAWI. Byly sestaveny návrhy a doporučení na nedostatky, které byly zjištěny prostřednictvím výzkumu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of shopping behavior of shopping center customers. The aim of the bachelor thesis is to describe and analyze the shopping behavior of customers of the shopping center OC Frýda in Frýdek-Místek and comparable differences of these aspects depending on the identification questions. Data are processed using CAWI methods. Proposals and recommendations for shortcomings were made and processed through research.en
dc.format.extent4388653 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectnákupní centrumcs
dc.subjectOC Frýdacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectshopping behavioren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectshopping centeren
dc.subjectOC Frýdaen
dc.subjectretailen
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků nákupního centracs
dc.title.alternativeShopping Behavior Analysis of Shopping Center Customersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCER0427_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam