Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorLakomá, Lenka
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:03Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143454
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší konkurenci na trhu s magnety. Cílem bylo zhodnotit postavení a konkurenceschpnost společnosti Feromagnet,s.r.o. na tomto trhu. Vyhodnocení probíhalo na základě provedené analýzy SWOT, Porterovy analýzy, Mckinseyho modelu 7S a porovnání ekonomických ukazatelů. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že na trhu s magnety není příliš velká konkurence. Na základě zjištěných údajů jsou v závěru práce formulovány konkrétní doporučení, které mohou zkoumané splečnosti pomoci posílit své postavení na trhu s magnety.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the topic of competition in the magnets market. The aim of the thesis is to analyse the position and competitiveness of Feromagnet, s.r.o. company on this market. The evaluation is based on a SWOT Analysis, The Porter's Analysis, The McKinsey 7S Model and a comparison of economic indicators. The research detected that, there is not a very strong competition in the magnets market. Nevertheless, at the end of this thesis are formulated specific recommendations which can help the scrutinised company to strengthen their position in the magnets market.en
dc.format.extent1394429 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectmagnetycs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmagnetsen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu s magnetycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis in the Magnet Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValderová, Alice
dc.date.accepted2021-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAK0033_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam