Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorKřížová, Markéta
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:04Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143456
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro nově vznikající oděvní značku na českém trhu. V teoretické části jsou popsány principy tvorby marketingové strategie a jednotlivých analýz sloužících k vypracování situační analýzy podniku. Následující kapitola je věnována charakteristice vybrané oděvní značky a analýzy jejího vnějšího i vnitřního prostředí. Pro primární výzkum je v této práci využito hloubkových individuálních rozhovorů a dotazníkového šetření. Na základě provedené situační analýzy značky a získaných dat z dotazníkového šetření byl vytvořen návrh marketingové strategie sloužící pro úspěšné zavedení oděvní značky na český trh.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for a new clothing brand in the Czech market. The theoretical part describes the principles of creating a marketing strategy and individual analyzes used to develop a situational analysis of the company. The following chapter is focused on the characteristics of the selected clothing brand and the analysis of its external and internal environment. For primary research are used in-depth individual interviews and an online questionnaire survey. Based on the situational analysis of the brand and the data obtained from the primary research, a marketing strategy was created for the successful introduction of the clothing brand on the Czech market.en
dc.format.extent4272821 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro novou oděvní značkucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design for a New Clothing Branden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHurta, Mikuláš
dc.date.accepted2021-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRI0230_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam