Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorValentová, Nicole
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:04Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143458
dc.description.abstractTématem práce je analýza image nemocnice v Havířově. Cílem je zjistit, jaká je současná image nemocnice a na základě zjištěných informací vyvodit závěry a navrhnout opatření, která by mohla pomoci k případnému zlepšení image či ke zkvalitnění služeb. Pro práci je využit kvantitativní výzkum, konkrétně metoda dotazování, technika CAWI. Práce je rozdělena do několika částí. V teoretické části je vysvětlena problematika veřejných služeb a image, charakterizována nemocnice Havířov a její marketingové okolí. V aplikační části je popsána metodika výzkumu a provedena samotná analýza výsledků. Nakonec jsou navrhnuta opatření pro možné zlepšení image.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is the image analysis of the hospital in Havířov. The aim is to find out what the current image of the hospital is and on the basis of the obtained information to draw conclusions and propose measures that could help to possibly improve the image or improve services. Quantitative research is used for the thesis, specifically the method of questioning, the CAWI technique. The thesis is divided into several parts. The theoretical part explains the issues of public services and image, characterizes the hospital in Havířov and it´s marketing environment. The application part describes the research methodology and analyzes the results. Finally, measures are proposed for possible image improvement.en
dc.format.extent5200045 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza imagecs
dc.subjectImage zdravotnického zařízenícs
dc.subjectMarketing ve zdravotnictvícs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectImage analysisen
dc.subjectImage of a medical facilityen
dc.subjectMarketing in healthcareen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza image zdravotnického zařízenícs
dc.title.alternativeImage Analysis of a Medical Facilityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petr
dc.date.accepted2021-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAL0326_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam