Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorŠestáková, Kristýna
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:08Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143474
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza postojové věrnosti na trhu energetických nápojů. Cílem této práce je analyzovat, jaké segmentační proměnné ovlivňují postojovou věrnost ke značce na trhu energetických nápojů mezi Generacemi Y a Z, chování spotřebitelů v rámci České republiky se zaměřením na věrnost a také faktory, které výběr značky energetického nápoje ovlivňují. Primární data byla shromážděna pomocí online dotazování. Na základě získaných informací z výzkumu, byla navržena doporučení pro výrobce a prodejce energetických nápojů.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is to analyse the attitude loyalty on the energy drinks market. The main aim of this thesis is to analyse which segmentation variables influence attitude loyalty on the energy drinks market between Generation Y and Z, customer behaviour in the Czech Republic with focusing on loyalty and factors which influence the choice of the energy drink brand. Primary data were collected through an online questionnaire. Based on research information, this thesis contains suggestions for producers and sellers of energy drinks.en
dc.format.extent3383813 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEnergetické nápojecs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectGenerace Zcs
dc.subjectpostojová věrnostcs
dc.subjectgenerační rozdílycs
dc.subjectEnergy drinksen
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectGeneration Zen
dc.subjectattitude loyaltyen
dc.subjectintergenerationalen
dc.titleAnalýza postojové věrnosti na trhu energetických nápojůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Attitude Loyalty on Energy Drinks Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2021-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSES0011_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam