Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorStáhalíková, Alena
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:09Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143480
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat rozhodování spotřebitelů při výběru nákupního centra v Ostravě a nalézt potenciální segmenty zákazníků, kteří vybraná obchodní centra v Ostravě navštěvují. Celý výzkum byl omezen na tři předem vybraná obchodní centra, jimiž byly: AVION Shopping Park, Forum Nová Karolina a FUTURUM. Celá práce je složena ze dvou částí. První část je teoretická a v jejím rámci je přiblížen pojem spotřebitel a spotřebitelského chování, modely spotřebitelského chování, faktory ovlivňující chování spotřebitele, a nakonec také segmentace a marketingová komunikace. Nechybí zde ani charakteristika vybraných obchodních center a kapitola zahrnující metody, které byly použity při shromažďování a následném zpracovávání dat. Druhá část této diplomové práce je praktická a zahrnuje veškerou analýzu dat, která byla získána prostřednictvím on-line dotazníkového šetření. Na základě této analýzy byly následně navrženy také celkem čtyři segmenty zákazníků, které byly patřičně pojmenovány a charakterizovány.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyse consumer decisions when choosing a shopping centre in Ostrava and to find potential segments of customers who visit selected shopping centres in Ostrava. The entire research was limited to three pre-selected shopping centres, which were: AVION Shopping Park, Forum Nova Karolina and FUTURUM. The whole work includes two parts. The first part is theoretical, which includes concept of consumer, consumer behaviour, models of consumer behaviour, factors affecting consumer behaviour, and finally segmentation and marketing communication. The theoretical part also contains chapters which describes selected department stores or methods used for collecting data and subsequent processing of the collected data. The second part of this thesis is practical, and it covers data analysis which were obtained through an online questionnaire survey. From the output of the analysis are total of four customer segments subsequently proposed, which were appropriately conceived.en
dc.format.extent3446512 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelské rozhodovánícs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectobchodní centrumcs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectnakupovánícs
dc.subjectAvion Shopping Parkcs
dc.subjectForum Nová Karolinacs
dc.subjectFuturumcs
dc.subjectConsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumer decision-makingen
dc.subjectOstravaen
dc.subjectshopping centreen
dc.subjectshopen
dc.subjectshoppingen
dc.subjectAvion Shopping Parken
dc.subjectForum Nova Karolinaen
dc.subjectFuturumen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování při výběru nákupního centra v Ostravěcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Choosing Shopping Centre in Ostravaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Václav
dc.date.accepted2021-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTA0431_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record