Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorFabíková, Zlatomíra
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:09Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143481
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo provést analýzu konkurence na e-shopech s knihami. Analýza byla provedena na e-shopech Mega Knihy, Knihy Dobrovský, Luxor, Knihcentrum, Kosmas, Martinus a Albatros Media. Účelem analýzy bylo zjistit silné a slabé stránky jednotlivých e-shopů. Analýza byla zaměřena především na funkce a možnosti e-shopů, využívání marketingových prvků a na nákupní proces. K analýze byly využity metody pozorování a mystery shopping. Nejlépe hodnoceným e-shopem byl Kosmas, nejnižší hodnocení náleželo e-shopu Mega Knihy. Z analýzy dále vyplynulo, že většina problémů na e-shopech spočívá v nedostatku funkcí na daných webových stránkách. Na druhou stranu velmi dobře hodnocenou oblastí byl nákupní proces, kde byly nalezeny jen menší nedostatky. Na základě výsledků výzkumu byla navržena doporučení ke zlepšení pro jednotlivé e-shopy.cs
dc.description.abstractThe purpose of this thesis was to execute a competitive analysis of e-shops with books. The analysis was executed on e-shops Mega Knihy, Knihy Dobrovský, Luxor, Knihcentrum, Kosmas, Martinus and Albatros Media. The purpose of this analysis was to identify the strengths and weaknesses of each e-shop. The analysis focused primarily on functions and options of the e-shops, the use of marketing elements and the purchasing process. The analysis was executed using the observation method and mystery shopping. The e-shop with the highest rating was Kosmas, the the lowest rated e-shop was Mega Knihy. The analysis also showed that most of the issues with these e-shops lie in the lack of functions on these websites. On the other hand, the section that focused on the purchasing process showed very good results with only minor issues. Steps for improvement were suggested for each e-shop based on the research results.en
dc.format.extent3172011 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectknihycs
dc.subjecte-shopy s knihamics
dc.subjecttrh s knihamics
dc.subjectobservation methoden
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectonline storeen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectbooksen
dc.subjecte-shops with booksen
dc.subjectbook marketen
dc.titleAnalýza konkurence e-shopů s knihamics
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of E-shops with Booksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Václav
dc.date.accepted2021-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFAB0039_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam