Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorLindová, Jana
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:10Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143485
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je Analýza preferencí na online trhu cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat a analyzovat preference zákazníků na online trhu cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byl popsán trh cestovního ruchu a spotřebitelské chování. V praktické části jsou zpracovány výsledky získané z online dotazníkového šetření. Na základě získaných informací z výzkumu, byla navržena doporučení pro zprostředkovatele online cestovního ruchu.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the analysis of preferences in the online tourism market. The aim of this thesis is identifying and analyzing customer preferences in the online tourism market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the tourism market and customer behavior. Results from the online questionnaire survey are processed in the practical part. Recommendations for online tourism intermediaries were proposed based on the information obtained from the research.en
dc.format.extent2643347 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCestovní ruchcs
dc.subjectdovolenács
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttourismen
dc.subjectholidayen
dc.subjectpreferencesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumeren
dc.titleAnalýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Preferences on the Online Tourism Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBaudišová, Nikola
dc.date.accepted2021-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLIN0084_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam