Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorAmler, Aleš
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:11Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143486
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza chování zákazníků na trhu bezkontaktních plateb. Práce je rozdělena do jednotlivých částí. Nejprve zde byla vytyčena teoretická východiska spotřebitelského chování. Vysvětlili jsme si pojem spotřební chování a chování spotřebitele. Ke konci kapitoly jsme se zabývali nákupním rozhodovacím procesem. Následně proběhla charakteristika trhu bezkontaktních plateb. Data v práci byla získána pomocí dotazníkového šetření. Dotazníky byly rozesílány přes internetovou stránku facebook.com a přes e-maily. Otázky potom byly analyzovány s využitím tabulek a grafů. Pomocí dat byly sepsány jednotlivé návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe topic of the master thesis is Customer Behaviour Analysis in the Contactless Payment Market. The work is divided into individual parts. First, the theoretical basis of consumer behavior was outlined here. We explained the concept of consumer behavior and consumer behavior. Towards the end of the chapter, we dealt with the purchasing decision-making process. Subsequently, the market for contactless payments was characterized. The data in the work were obtained using a questionnaire survey. Questionnaires were sent via the facebook.com website and via e-mails. The questions were then analyzed using tables and graphs. Using the data, individual proposals and recommendations were written.en
dc.format.extent1561328 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectBezkontaktní platbycs
dc.subjectTrhcs
dc.subjectCharakteristikacs
dc.subjectNFCcs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectConsumer Behaviouren
dc.subjectContactless Paymentsen
dc.subjectMarketen
dc.subjectCharacteristicen
dc.subjectNear Field Communicationen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu bezkontaktních platebcs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis in the Contactless Payment Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubalová, Marcela
dc.date.accepted2021-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisAML0004_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam