Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorKožušníková, Miriam
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:13Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143499
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele v určité věkové kategorii pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány teoretická východiska chování spotřebitele, která obsahují vysvětlení, kdo to spotřebitel je, typologie spotřebitele, fáze nákupního rozhodovacího procesu a podle čeho se spotřebitel při nákupu rozhoduje. Navazující kapitola se týká charakteristiky sociálních sítí. Ve čtvrté kapitole je popsána metodika shromažďování dat, a poté následují výsledky analýzy výzkumu na které navazuje kapitola týkající se návrhů a doporučení, které mohou být užitečné pro firmy nebo běžné návštěvníky sociálních sítí.cs
dc.description.abstractThis Bachelor Thesis is focusing on the influence that social networks have on consumer‘s purchasing behavior. The main objective was to analyze how social networks effect consumer’s spending behavior in targeted age group using a quantitative questionnaire. Thesis consists of theoretical and practical part. In the theoretical section we introduce the main theoretical frameworks and explain who is consumer, types of consumers, phases of decision making when purchasing and what are the main factors affecting consumer‘s decision to buy a new product. The next chapter is introducing main characteristics of social networks. Fourth chapter describes methods of data collection, followed by analysis and results. The last chapter is addressing limits of this research and includes suggestions for companies on how to utilize findings from this research in practice.en
dc.format.extent1474862 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectYouTubecs
dc.subjectinternetový marketing.cs
dc.subjectSocial networksen
dc.subjectinterneten
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectInstagramen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectYouTubeen
dc.subjectinternet marketing.en
dc.titleVliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelecs
dc.title.alternativeThe Effect of Social Media on Consumer´s Purchasing Behavioren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaudišová, Michaela
dc.date.accepted2021-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOZ0274_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record