Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorPracný, Patrik
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:13Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143500
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou konkurence vybraného podniku, který se situuje na prodej stříbrných šperků skrz online prostředí. Cílem práce je zhodnocení postavení vybraného podniku na trhu a jeho konkurenceschopnosti a následně navržení nových parametrů, které by mohly vést k jeho posílení. Teoretická část je věnována analytickým postupům a zejména procesu tvorby strategie. Praktická část je složena z implementace postupů teoretické části a analyzuje současnou úroveň konkurenceschopnosti vybraného podniku na základě provedených analýz. Závěrečná kapitola se věnuje návrhům a doporučením.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis analyses the competition of the selected enterprise, which is situated on the sale of silver jewellery through the online environment. The aim of the work is to assess the market position of the selected company and its competitiveness and then to propose new parameters that could lead to its strengthening. The theoretical part is devoted to analytical procedures and in particular to the strategy-making process. The practical part consists of the implementation of the theoretical part of the procedures and analyses the current level of competitiveness of the selected undertaking on the basis of analyses carried out. The final chapter deals with proposals and recommendations.en
dc.format.extent2165562 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectkonkurenční prostředícs
dc.subjectsituační analýza prostředí podnikucs
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectcompetitive environmenten
dc.subjectsituational analysis of the company environmenten
dc.titleAnalýza konkurence vybraného podnikucs
dc.title.alternativeCompetition Analysis of a Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaudišová, Michaela
dc.date.accepted2021-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRA0113_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record