Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorLamaczová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:14Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143503
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Dáme jídlo. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických poznatků o marketingové komunikaci, marketingovém a komunikačním mixu a jejich jednotlivých nástrojích. Dále byly stanoveny teoretické podklady zabývající se metodikou shromažďování dat. Na základě těchto teoretických východisek byla zpracována praktická část, která obsahuje dotazníkové šetření. Cílem praktické části bylo zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace společnost využívá a jak jsou vnímány mezi spotřebiteli. Součástí bakalářské práce jsou doporučení autora, která pomohou ke zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of Dáme jídlo. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to process theoretical background about marketing communication, marketing and communication mix and their tools. Furthermore, theoretical knowledges dealing with the methodology of data collection were determined. Based on these theoretical starting points, a practical part was prepared. The practical part contains a questionnaire survey. The aim of the practical part was to find out what tools a marketing communication company uses and how they are perceived among consumers. Part of the bachelor thesis are the author's recommendations, which helped to improve marketing communication.en
dc.format.extent2977167 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectrozvozcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectCommunication Mixen
dc.subjectDigital Marketingen
dc.subjectSocial Networksen
dc.subjectDeliveryen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaudišová, Michaela
dc.date.accepted2021-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAM0048_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam