Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorBuchwaldová, Nikola
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:16Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143510
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá postavením firmy Jiří Rigó, s.r.o. na B2B trhu. Cílem práce je zjistit, jaké má společnost konkurenční postavení na automobilovém trhu, a to za pomocí vybraných metod. Podnik je srovnán se třemi konkurenty, kteří jsou vybráni na základě podobnosti nabídky. Pro sběr dat je využito převážně polostrukturovaných rozhovorů. Firma je analyzována za pomocí Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, matice GE a SWOT analýzy. Výsledky slouží ke zhodnocení konkurenční pozice firma na trhu a zjištění konkurenční výhody. Zjištěné slabiny a příležitosti slouží jako podklad pro doporučení ke zlepšení konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the position of the Jiří Rigó, inc. in the B2B Market. The aim of the work is to find out competitive position of the company in the automotive market using selected methods. The company is compared with three competitors, which are selected based on similarity of supply offer. For data collecting are used mostly semi-structured interviews. The company is analysed using Porter´s five forces analysis, the GE matrix and SWOT analysis. The outcomes are used to evaluate the competitive position of the company in the market and to determine the competitive advantage. The identified weaknesses and opportunities are used as basis for recommendations to improve competitiveness.en
dc.format.extent2876372 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectkonkurenční postavenícs
dc.subjectmatice GEcs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních silcs
dc.subjectpoziční mapacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectautomotive industryen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectGE matrixen
dc.subjectPorter´s five forces analysisen
dc.subjectposition mapen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza postavení vybrané firmy na trhu B2Bcs
dc.title.alternativeThe Analysis of the Position of a Selected Company in the B2B Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaudišová, Michaela
dc.date.accepted2021-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBUC0092_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam