Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavel
dc.contributor.authorŽurek, Adam
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:16Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143514
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá product placementem a problematikou jeho právní regulace. Cílem práce bylo na základě výsledků dotazníkového šetření zjistit, jak česká veřejnost product placement vnímá a jaké má povědomí a postoj k jeho regulaci. V teoretické části je charakterizována podstata product placementu, jeho role v marketingové komunikaci a možný vliv na diváka jako potenciálního spotřebitele. Tato část také zahrnuje popis regulace reklamy v televizním vyslání. Blíže je zde vymezeno, jak je product placement, česky umístění produktu, v České republice regulován. V praktické části je provedena analýza a vyhodnocení dat, která byla nashromážděna prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru praktické části jsou hlavní zjištěné informace shrnuty a zhodnoceny. Výsledky výzkumu naznačují, že veřejnost není celkově s touto problematikou dostatečně obeznámena a její povědomí o regulaci je nízké. Proto byla navržena doporučení, která by informovanost veřejnosti mohla navýšit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with a product placement and its legal regulation. The aim of the thesis is, based on the questioning results, to find out how the Czech public perceives the product placement and what awareness and approach it has as it comes to its regulation. In the theoretical part, there is a core of product placement characterized as well as its role in marketing communication and its possible impact on a viewer as a potential consumer. This part also involves a description of advertising regulation on TV broadcasting. It is determined in more detail how is the product placement, "umístění produktu" in Czech language, regulated in the Czech Republic. In the practical part of the thesis, there is an analysis and evaluation of data provided; those data were collected in the questioning. In the conclusion, the main information gained is summarized and evaluated. The results of the research outlines that the public is not sufficiently aware of this issue and that its awareness of regulation is low. Therefore, recommendations were offered to increase the public´s awareness.en
dc.format.extent1005042 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectumístěnícs
dc.subjecttelevizní vysílánícs
dc.subjectregulace reklamycs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectplacementen
dc.subjectTV broadcastingen
dc.subjectadvertising regulationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titlePostoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulacics
dc.title.alternativePublic Attitude towards Product Placement in TV Broadcasting and towards its Legal Regulationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Mojmír
dc.date.accepted2021-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZUR0040_EKF_B6208_6208R020_03_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam