Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorSedláček, Michael
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:28Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143567
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá strategickou analýzou výrobní společnosti v elektrotechnickém průmyslu. V první části práce jsou popsány teoreticko-metodologická východiska strategické analýzy jako jsou základní pojmy – vize, mise, cíle. Následně je popsán proces strategického řízení, a především metody strategické analýzy. Hlavním cílem práce je prostřednictvím metod strategické analýzy zjistit současnou situaci a postavení výrobní společnosti v elektrotechnickém průmyslu a poté navrhnout doporučení, která by v rámci strategie vedla ke zlepšení situace. V praktické části se nachází charakteristika společnosti a poté byly použity jednotlivé metody strategické analýzy. V diplomové práci je použita metoda PESTLE, Porterova analýza, finanční analýza, VRIO analýza, McKinseyho analýza 7S a SWOT analýza.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the strategic analysis of the manufacturing company of the electrotechnical industry. The first part of the thesis describes the theoretical and methodological basis of strategic analysis as basic concepts – vision, mission, goals. Subsequently described the process of strategic management and the main methods of strategic analysis. The main goal of the work is to determine the current situation and position of the manufacturing company in the electrotechnical industry through the methods of strategic analysis and then to suggest recommendations that would lead to the improvement of the situation within the strategy. In the practical part is first described the characteristics of the company and then were used methods of strategic analysis. The diploma thesis uses the PESTLE method, Porter's analysis, financial analysis, VRIO analysis, McKinsey's 7S analysis and SWOT analysis.en
dc.format.extent2348167 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýza, strategie, vize, cíl, mise, strategické řízení, SWOT analýza, finanční analýzacs
dc.subjectstrategic analysis, strategy, vision, goals, mission, strategic management, SWOT analysis, financial analysisen
dc.titleStrategická analýza výrobní společnosti v elektrotechnickém průmyslucs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of a Manufacturing Company in the Electrotechnical Industryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠvejda, Josef
dc.date.accepted2021-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSED0202_EKF_N0413A050014_S01_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam