Show simple item record

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorKokešová, Lenka
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:37Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143602
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro moderní cukrárnu v centru Ostravy. Práce je rozdělena do celkem čtyř částí. V první části jsou shrnuta teoretická východiska, které je potřeba znát při tvorbě podnikatelského plánu. Ve druhé části je provedena analýza podnikatelského prostředí pomocí analýzy 7C, PEST analýzy a Porterovy analýzy. V další části je zpracován samotný podnikatelský plán. Plán je složen z celkem jedenácti bodů. Prvním bodem je titulní list, následován vymezením účelu dokumentu. Celý podnikatelský plán je v úvodu shrnut za pomoci metody Lean Canvas. Následně je definován produkt a konkurenční výhody firmy. Následuje vymezení cílů pomocí metody SMART. Pro analýzu trhu a konkurence jsou využity informace získané v Porterově analýze. Poté je proveden positioning a definován marketingový mix. Realizační projektový plán je vizuálně znázorněn Ganttovým diagramem. Následně je sestaven finanční plán ve třech variantách – neutrální, optimistické a pesimistické. Nakonec jsou definovány možná rizika projektu a možnosti jejich řešení. V poslední části je provedena SWOT analýza využívající veškeré dříve získané informace a je rozhodnuto o životaschopnosti plánované cukrárny.cs
dc.description.abstractThe main aim of this bachelor thesis is to draw up a business plan for the establishment of a modern confectionery shop in the centre of Ostrava. Thesis is divided into four parts. In the first part is summed up theoretical basis, which is necessary to know when making the business plan. In the second part, the analysis of the business environment is performed using 7C analysis, PEST analysis and Porter's analysis. In the next part, the business plan itself is elaborated. The plan consists of eleven points. The first point is the title page, followed by the definition of the purpose of the document. The whole business plan is summarized in the introduction using the Lean Canvas method. Next is defined the product and competitive advantages of the company. Follows the definition of goals using the SMART method. The informations obtained in Porter's analysis are used for the analysis of the market and competition. Then the positioning is performed and the marketing mix is defined. The implementation project plan is visually represented by a Gantt chart. Then is made a financial plan in three variants - neutral, optimistic and pessimistic. Finally, the possible risks of the project and the possibilities of their solution are defined. In the last part, a SWOT analysis is performed using all previously obtained information and it is decided on the viability of the planned confectionery shop.en
dc.format.extent3455166 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPodnikatelský pláncs
dc.subjectcukrárnacs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectfinanční pláncs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpositioningcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectLean Canvascs
dc.subjectbod zvratucs
dc.subjectvýkaz zisků a ztrátcs
dc.subjectcashflowcs
dc.subjectrozvahacs
dc.subjectBusiness planen
dc.subjectconfectionery shopen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectfinancial planen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectLean Canvasen
dc.subjectturning pointen
dc.subjectprofit and loss accounten
dc.subjectcashflowen
dc.subjectbalance sheeten
dc.titlePodnikatelský plán pro založení cukrárnycs
dc.title.alternativeBusiness Plan for the Establishment of a Confectionery Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePohludka, Michal
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOK0049_EKF_B6208_6208R020_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record