Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorVáclavíková, Julie
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:38Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143607
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků. Cílem této práce bylo zjistit, zda spotřebitelé preferují nákup na internetu nebo v kamenné prodejně, jaké jsou jejich preference při nákupu stříbrných šperků, které faktory považují za důležité, které internetové prodejce a značky šperků znají a které druhy šperků nejčastěji nakupují. Teoretická část se věnuje spotřebitelskému chování se zaměřením na český online trh stříbrných šperků, zákazníkům, konkurenci a charakteristice makroprostředí. Výzkum byl realizován online dotazováním. Ze získaných dat byla provedena analýza a vytvořeny návrhy a doporučení pro prodejce a výrobce šperků. Z výsledků vyplývá, že pro prodejce je nejlepší provozovat kamennou prodejnu a zároveň internetový e-shop. Další doporučení se týkají správy e-shopu, nabízeného sortimentu a cílové skupiny zákazníků.cs
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is an analysis of consumer behaviour in the online silver jewellery market. The aim of this work was to find out whether consumers prefer to buy online or in a brick and mortar, what their preferences are when buying silver jewellery, which factors they consider important, which online retailers and jewellery brands are familiar with and which types of jewellery they are most likely to purchase. The theoretical section is devoted to consumer behaviour with a focus on the Czech online silver jewellery market, customers, competition and the characteristics of the macro environment. The research was carried out by online survey. From the data collected, an analysis was created out and suggestions and recommendations made for jewelry retailers and manufacturers. The results show that it is best for retailers to operate a brick and mortar and an online e-shop. Other recommendations relate to the management of the e-shop, the range offered and the customer target group.en
dc.format.extent2983611 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStříbrné šperkycs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectonline trhcs
dc.subjectonline nakupovánícs
dc.subjecte-shop, značkacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectSilver jewelleryen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectonline marketen
dc.subjectonline shoppingen
dc.subjecte-shop, branden
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Online Silver Jewellery Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2021-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAC0208_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam