Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorŠevčíková, Markéta
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:46Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143648
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace sportovního klubu. V práci jsou popsána teoretická východiska marketingové komunikace. Práce je zaměřena na sportovní klub stolního tenisu. Provedené výzkumné šetření sloužilo k analýze současné marketingové komunikace a na jehož základě byly vytvořeny návrhy a doporučení pro vylepšení marketingové komunikace klubu.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is marketing communication design of the sports club. It suggests a proposal for developments in their communication strategies. That includes descriptions of theoretical outcomes of its marketing communication. Primarily focus is on a table tennis sports club. Using experimental strategies resulted in valuable data for analysis of current marketing communication. The results of said experiments provided a base for future approaches and recommendations for improvement of marketing communications for the sports club.en
dc.format.extent2979317 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjectstolní teniscs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsporten
dc.subjectsports cluben
dc.subjecttable tennisen
dc.titleNávrh marketingové komunikace sportovního klubucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Desing of the Sport Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEV0143_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam