Show simple item record

dc.contributor.advisorVala, Roman
dc.contributor.authorHudec, Ondřej
dc.date.accessioned2021-07-15T09:28:47Z
dc.date.available2021-07-15T09:28:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/143651
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzoringu a sportovní reklamy Tipsport extraligy, nejvyšší soutěže v ledním hokeji v České republice. Cílem práce bylo analyzovat fungování marketingu této soutěže a na základě zjištěných výsledků navrhnout možná zlepšení v dané problematice.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the sponsorship and advertising of the Tipsport extraliga, the Czech highest tier of ice hockey. The goal of the thesis is to analyse the marketing side of the said ice hockey league and make suggestions and recommendations based on the analysis.en
dc.format.extent2159047 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectsportovní reklamacs
dc.subjectTipsport extraligacs
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectTipsport extraligaen
dc.titleSponzoring a sportovní reklama hokejové soutěžecs
dc.title.alternativeSponsorship and Advertising of an Ice Hockey Leagueen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKračmarová, Jiřina
dc.date.accepted2021-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHUD0113_EKF_B6208_6208R037_03_2021
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record