Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorŘehounková, Šarlota
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:15Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145415
dc.description.abstractBakalářské práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu zdravé výživy. Cílem bylo zjistit, jak se spotřebitelé stravují, jaké faktory ovlivňují jejich nákup a jaké je mezi spotřebiteli povědomí o společnosti KALMA k.s. Práce je rozdělená na teoretickou část, která se věnuje definici základních pojmů a charakteristice trhu, a praktickou část, která je zaměřena na analýzu dat, které byly získány pomocí online dotazníkového šetření. Z výsledků výzkumu byly formulovány návrhy a doporučení pro společnost působící na trhu zdravé výživy.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with consumer behaviour on the healthy food market. The aim was to find out how consumers eat, what factors influence their purchase and what is consumer awareness of the KALMA k.s. company. The work is divided into a theoretical part, which includes the definition of basic concepts and characteristics of the market, and the practical part, which is focused on the analysis of data that were obtained using an online questionnaire survey. Moreover, the results were used to formulate proposals and recommendations for the company on the healthy food market.en
dc.format.extent3225337 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzdravá výživacs
dc.subjecttrh zdravé výživycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelské chování na trhu zdravé výživycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecthealthy fooden
dc.subjecthealthy food marketen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectconsumer behaviour on the healthy food marketen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu zdravé výživycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Healthy Food Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2021-08-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisREH0104_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam