Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorBlažková, Denisa
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:23Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145451
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je „Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci“. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem je možné z pohledu firem na sociální síti YouTube fungovat, dále co konkrétně obnáší založení a správa YouTube kanálu. Pro výzkum bylo použito elektronické dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. V teoretické části práce je charakterizována marketingová komunikace a komunikační mix. V praktické části je popsán průběh sběru dat a analýza získaných výsledků. V závěru práce je popsáno, jak sociální síť YouTube funguje z pohledu uživatelů a firem, coby správců kanálů. V práci jsou stanoveny návrhy a doporučení ke zlepšení.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor's thesis is "Analysis of YouTube Social Network Usage for Marketing Communication ". The aim of the thesis is to find out how it is possible to work from the point of view of companies on the social network YouTube, as well as what it specifically means to establish and manage a YouTube channel. An electronic questionnaire survey and in-depth interviews were used for the research. The theoretical part of the thesis characterizes marketing communication and communication mix. The practical part describes the course of data collection and analysis of the results obtained. At the end of the work is described how the social network YouTube works from the perspective of users and companies as channel managers. The work sets out suggestions and recommendations for improvement.en
dc.format.extent2668365 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectYouTubecs
dc.subjectkanálcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectYouTubeen
dc.subjectchannelen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleAnalýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikacics
dc.title.alternativeAnalysis of YouTube Social Network Usage for Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSeifried, František
dc.date.accepted2021-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLA0272_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam