Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorLiberdová, Aneta
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:23Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145452
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zabývá marketingovou komunikací Městské knihovny Bílovec. Cílem práce bylo zhodnocení marketingové komunikace městské knihovny. Práce je složena z teoretické a praktické části. Marketingový výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. Výsledná data ukazují na propracovanou komunikaci městské knihovny. Byly však zjištěny i některé nedostatky. V závěru jsou formulovány doporučení v podobě prvků marketingového mixu a jsou podány také návrhy na další rozvoj knihovny.cs
dc.description.abstractThis Bachelor Thesis deals with marketing communication of Municipal Library of Bílovec. The aim of the Thesis was to evaluate the marketing communication of the publicy library in Bílovec. The Thesis consists of theoretical and practical part. First part of the Thesis offers theoretical basis of marketing communication and characteristics of the Municipal library of Bílovec. Marketing research was carried out using questionnaire survey. The resulting data point to an elaborate marketing communication of this public library. However some shortcomings were also found. In the last part of the Thesis recommendations are formulated in a form of elements of the marketing mix and there are some proposals for further development of the library.en
dc.format.extent2122360 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectMěstská knihovna Bíloveccs
dc.subjectorganizacecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectMunicipal Library Bílovecen
dc.subjectorganizationen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleMarketingová komunikace městské knihovnycs
dc.title.alternativeMarketing Communication of City Libraryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2021-08-27
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLIB0034_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam