Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorHeczko, Radovan
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:24Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145458
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování na trhu kávy v online prostředí v České republice za pomocí popisu českých spotřebitelů a následného poskytnutí doporučení a návrhů. Tato práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a z části praktické. První část práce se zabývá popisem chování spotřebitelů, charakteristikou online trhu kávy a vymezením základních pojmů v této problematice. Primární data pro praktickou část byla získána za pomocí online dotazování, a z těchto dat byl následně vytvořen reprezentativní výběrový soubor. K zajištění správné struktury výběrového souboru je zvolená technika sněhové koule a technika vhodného úsudku. Z výsledků dotazníkového šetření bylo zjištěno, že čeští spotřebitelé nejčastěji kupují zrnkovou kávu. Dále, že nejdůležitějším faktorem při výběru kávy je složení kávy, a že při samotném nákupu je to garance bezpečné platby. Návrhy a doporučení mohou použít již stávající provozovatelé kávových e-shopů, anebo ti, kteří s prodejem kávy a kávového příslušenství přes internet začínají.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor thesis is to analyse consumer behaviour in the online coffee market in Czech republic, with the help of a description of czech consumers and the subsequent provision of recommendations and suggestions. This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part of the thesis deals with the description of the behaviour of consumers, characteristics of online coffee market and the definition of the basic concepts of this issue. Primary data for the practical part were obtained with the help of online survey, and the subsequent selection base was created from this data. The snowball technique and the technique of appropriate judgment are chosen to ensure the correct structure of the sample. From the results of the questionnaire survey it was found that czech consumers buy coffee beans most often. Further, that when selecting coffee, the most important factor is coffee composition, and when buying coffee, the most important thing is the secure payment guarantee. Suggestions and recommendations can be used by already existing coffee e-shop operators or those who start selling coffee and coffee accessories over the Internet.en
dc.format.extent1054233 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKávacs
dc.subjectonline trh s kávoucs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectonline výzkumcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectCoffeeen
dc.subjectOnline Coffee Marketen
dc.subjectSurveyen
dc.subjectOnline Researchen
dc.subjectE-shopen
dc.titleAnalýza spotrebiteľského správania na online trhu kávysk
dc.title.alternativeAnalýza spotřebitelského chování na online trhu kávycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Online Coffee Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2021-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHEC0064_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam