Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorŠadibol, Daniel
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:27Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145471
dc.description.abstractTématem diplomové práce byla analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem Dante.cz. Cílem práce bylo provést důkladnou analýzu porovnávající dvě po sobě jdoucí období – rok 2019 a 2020 v rámci PPC systémů. Klíčovou metodou byla kvantitativní metoda elektronického pozorování. Nástrojem použitým pro výzkum byl Google Analytics, Google Ads, Google data studio a Sklik. Pomocí analýzy výkonnosti byla určena sezónnost prodejů a výkonnost jednotlivých systémů. Na základě výsledné analýzy byly internetovému obchodu Dante.cz navržena doporučení a návrhy na vylepšení.cs
dc.description.abstractThe topic of the Diploma Thesis was Analysis of Online Advertising Tools Influence on the Performance of E-shop with Home Textiles Dante.cz. The aim of this Diploma Thesis was to analyze the traffic of the internet store Dante.cz in order to subsequently optimize it to achieve the highest traffic and sales. The key method was the quantitative method of electronic observation. The tools used for the research were Google Analytics, Google Ads, Google Data Studio and Sklik. The seasonality of sales and the performance of individual systems were determined using performance analysis. Based on the results of the analysis, recommendations and suggestions for improvement were proposed at Dante.cz.en
dc.format.extent3051487 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGoogle Adscs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectGoogle Data Studiocs
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectmetoda elektronického pozorovánícs
dc.subjectSEMcs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectSklikcs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjectGoogle Adsen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectGoogle Data Studioen
dc.subjectOnline marketingen
dc.subjectSEMen
dc.subjectSEOen
dc.subjectSkliken
dc.subjectweb analyticsen
dc.titleAnalýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilemcs
dc.title.alternativeAnalysis of Online Advertising Tools Influence on the Performance of E-shop with Home Textilesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePruchnická, Leona
dc.date.accepted2021-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSAD0032_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam