Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorKonečná, Markéta
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:28Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145476
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem měření spokojenosti zákazníků dámského fitness centra. Cílem diplomové práce je zmapování spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření a následně navrhnout případná zlepšení. Teoretická část se věnuje teoretickým východiskům fitness centra. Nachází se zde část, kde je rozebrán marketingový mix, a hlavně spokojenost zákazníka. Další kapitola se zaměřuje na světový, český a ostravský fitness trh. Podkapitolou této kapitoly je charakteristika dámského fitness centra Eva fitness. V praktické části práce jsou analyzovány výsledky dotazníku. Metoda dotazování byla použita ke zjištění spokojenosti zákaznic dámského fitness centra. Závěrečná kapitola této práce se zabývá návrhy a doporučeními, která by po své implementaci měla vést ke zvýšení zákaznické spokojenosti a zlepšení pozice fitness centra na trhu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the topic of measuring customer satisfaction of women's fitness center. The aim of the diploma thesis is to map customer satisfaction based on a questionnaire survey and then suggest possible improvements. The theoretical part deals with the theoretical outcomes of the fitness center. There is a part where the marketing mix is analysed focusing especially on customer satisfaction. The next chapter focuses on the world, Czech and Ostrava fitness markets. A subchapter of this chapter is the characteristics of the Eva fitness women's fitness center. In the practical part of the work, the results of the questionnaire are analysed. The questioning method was used to determine the satisfaction of customers of the women's fitness center. The final chapter of this work deals with proposals and recommendations, which after its implementation should lead to increased customer satisfaction and improved position of the fitness center on the overall market.en
dc.format.extent2451978 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFitnesscs
dc.subjectklientelacs
dc.subjectzákaznicecs
dc.subjectdámské fitness centrumcs
dc.subjectFitnessen
dc.subjectclienteleen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectwomen's fitness centeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků dámského fitness centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Women's Fitness Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTvardková, Dana
dc.date.accepted2021-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKON0311_EKF_N6208_6208T062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam