Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGurný, Petr
dc.contributor.authorUrbiš, Josef
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:32Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145496
dc.description.abstractCílem diplomové práce je ocenění dvou dominantních výrobců automobilů působících v rozdílných státech Evropské unie a porovnání jejich hodnotových multiplikátorů při změně teritoriality. Ocenění je provedeno dvoufázovou výnosovou metodou DCF Entity k 1.1. 2021. Druhá kapitola je o popisu metodiky oceňování podniků a tvorby hodnotových multiplikátorů. Třetí kapitola zaměřena na tvorbu finančního plánu a volných peněžních toků, které jsou nezbytné k ocenění podniku. Ve čtvrté kapitole je provedena citlivostní analýza vybraných teritoriálních faktorů v domácích podmínkách obou společností. Poté jsou společnosti transformovány do podmínek konkurenční společnosti a zkoumán vliv teritoriálních faktorů na hodnotové multiplikátory. Na základě těchto multiplikátorů jsou obě společnosti srovnány.cs
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to valuate two dominant car manufacturers operating in different countries of the European Union and to compare their value multipliers when changing territoriality. The valuation is performed using the two-phase DCF Entity method as of 1 January 2021. The second chapter is about the description of the methodology of company valuation and the creation of value multipliers. The third chapter focuses on the creation of a financial plan and free cash flow, which are necessary for the valuation of the company. In the fourth chapter, a sensitivity analysis of selected territorial factors in the domestic conditions of both companies is performed. Then the companies are transformed into the conditions of a competing company and the influence of territorial factors on value multipliers is examined. Based on these multipliers, the two companies are compared.en
dc.format.extent3158034 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOceněňovánícs
dc.subjectparametrický vzoreccs
dc.subjectDCFcs
dc.subjecthodnotový multiplikátorcs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectValuationen
dc.subjectparametric formulaen
dc.subjectDCFen
dc.subjectvalue multiplieren
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.titleAnalýza vlivu teritoriality na vybrané hodnotové multiplikátory dvou automobilových podnikůcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Influence of Territoriality on a Selected Value Multipliers of Two Automotive Companiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDluhošová, Dana
dc.date.accepted2021-08-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department154 - Katedra financícs
dc.thesis.degree-programFinance a účetnictvícs
dc.thesis.degree-branchFinancecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisURB0178_EKF_N0488A050004_S01_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam