Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorHankeová, Barbora
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:33Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145500
dc.description.abstractTéma bakalářské práce bylo zaměřeno na spokojenost zaměstnanců fastfoodových řetězců v ČR. Hlavním cílem práce bylo zjistit a porovnat úroveň spokojenosti dvou konkurenčních společností McDonald's a KFC. Následkem výskytu několika problémů s výzkumem byl hlavní cíl pozměněn na zjištění míry spokojenosti zaměstnanců ostravských poboček McDonald's. Výzkum probíhal pomocí online dotazníků na portálu Vyplň.to. Dílčím cílem bylo zjistit úroveň spokojenosti zákazníků vybraných společností, porovnat mezi sebou a zjistit, zda mezi spokojeností zákazníků a zaměstnanců existuje vztah. Výzkum spokojenosti zákazníků probíhal pomocí řízeného strukturovaného rozhovoru. Z výsledků vyplývá, že mezi spokojeností zaměstnanců a zákazníků ostravských poboček McDonald's existuje vztah. Dále bylo zjištěno, že společnost McDonald's má spokojenější zákazníky, než KFC, přestože byly výsledky velmi těsné.cs
dc.description.abstractThe topic of bachelor thesis was focused on the employee satisfaction of fast food chains in the Czech Republic. The main objective of the thesis was to identify and compare the level of satisfaction of the two competing companies McDonald's and KFC. As a result of the occurrence of several research problems, the main objective was amended to determine the employee satisfaction level of McDonald's branches in Ostrava. The research was conducted using online questionnaire on the vyplnto.cz portal. The aim was to determine the level of customer satisfaction of the selected companies, to compare among themselves and to determine whether there is a relationship between customer and employee satisfaction. Customer satisfaction research was conducted using a controlled structured dialogue. The results indicate that there is a relationship between the satisfaction of employees and customers of McDonald's branches in Ostrava. Furthermore, McDonald's was found to have more satisfied customers than KFC, despite the results being very close.en
dc.format.extent2055908 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectfastfoodcs
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectfast fooden
dc.subjectemployeesen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectrestaurantsen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleMěření spokojenosti zaměstnanců fastfoodových řetězcůcs
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Measurement of Fast Food Chainsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2021-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAN0283_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam