Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorČastoňová, Anna
dc.date.accessioned2021-11-08T12:19:33Z
dc.date.available2021-11-08T12:19:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/145501
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem „Měření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnosti“ je rozdělena do sedmi částí. Cílem je vyjádřit spokojenost zákazníků s produkty, službami, personálem a prostředím prodejny McDonald’s. Práce také obsahuje charakteristiku společnosti McDonald’s a analýzu spokojenosti. Je popsán provedený marketingový výzkum, jeho průběh, realizace, vyhodnocení a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků s touto restaurací.cs
dc.description.abstractThe Bachelors Thesis titled „Customer Satisfaction Measurement with the Services of a Franchise Fast Food Company” is divided into 7 parts. The aim is to express the satisfaction of customers with products, services, staff and retail environment in McDonald's restaurant. The Thesis also includes characteristic of McDonald’s company and analysis of satisfaction. It describes the marketing research, its course, implementation, evaluation and recommendations to increase customer satisfaction of this restaurant.en
dc.format.extent1814719 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMcDonald‘scs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectMcDonald‘sen
dc.subjectsatisfaction of customersen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnostics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Services of a Franchise Fast Food Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBílek, Jiří
dc.date.accepted2021-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCAS0041_EKF_B6208_6208R062_2021
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam