Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorJurošková, Milada
dc.date.accessioned2022-09-01T07:17:42Z
dc.date.available2022-09-01T07:17:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146443
dc.description.abstractTato diplomová práce zkoumá vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů. Cílem práce je zjištění, zda jsou spotřebitelé ovlivňováni značkou oblečení a zemí původu značky. Mezi další cíle patří zjištění jiných faktorů, které spotřebitele ovlivňují při nákupu oblečení. Výzkumnou metodou práce bylo dotazníkové šetření distribuované online na sociálních sítích.cs
dc.description.abstractThis master thesis is focused on the analysis of the impact of brand and country of origin on consumer’s clothes purchasing decision. The aim of the thesis is to find out if brand and country of origin can affect consumers when buying clothes. The goals also include identifying other factors that may influence consumers when buyin clothes. The chosen research method is a questionnaire which was distributed online on social media.en
dc.format.extent4159457 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectzemě původucs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectoblečenícs
dc.subjectkupní rozhodovací procescs
dc.subjectfaktory nákupního rozhodnutícs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectBranden
dc.subjectCountry of Originen
dc.subjectConsumeren
dc.subjectConsumer Behaviouren
dc.subjectClothesen
dc.subjectPurchasing Decision-making processen
dc.titleVliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvůcs
dc.title.alternativeThe Impact of Brand and Country of Origin on Consumer’s Clothes Purchasing Decisionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMotyčková, Monika
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR0312_EKF_N6208_6208T062_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam