Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMalantová, Lenka
dc.contributor.authorDárková, Simona
dc.date.accessioned2022-09-01T07:17:51Z
dc.date.available2022-09-01T07:17:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146488
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je zhodnotit využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Decasport s.r.o. a dle nashromážděných dat a výsledků přednést návrhy ke zlepšení. Nejprve jsou teoreticky vymezeny základní pojmy, jež jsou následně prakticky aplikovány ve druhé části práce. Jako hlavní výzkumná metoda je využita metoda pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je také vypracována SWOT analýza vybrané společnosti. Výsledky dotazníkového šetření jsou pak hlavním podkladem k navrhovaným doporučením ke zlepšení.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis is to evaluate the use of marketing mix of Decasport s.r.o. and based on the results and collected data make suggestions for improvement. In the first part are described basic terms, which are practically applied in the second part. The main research method is a questionnaire survey. In the practical part of the work is also developed a SWOT analysis of the selected company. The results of the questionnaire survey are then the main basis for the improvement recommendations.en
dc.format.extent1949704 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAplikace marketingového mixu na vybranou obchodní společnostcs
dc.title.alternativeApplication of Marketing Mix to a Selected Trading Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCenková, Šárka
dc.date.accepted2022-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDAR0025_EKF_B0413A050012_S05_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam