Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCenková, Šárka
dc.contributor.authorVlachopulosová, Nelly
dc.date.accessioned2022-09-01T07:17:52Z
dc.date.available2022-09-01T07:17:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146495
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je pomocí primárních a sekundárních dat aplikovat marketingový mix služeb na sportovní zařízení společnosti STaRS Karviná, s.r.o. a následně díky dotazníkovému šetření navrhnout společnosti úpravy marketingového mixu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje pojmům a použitým metodám výzkumu. V praktické části je specifikována samotná společnost a její služby v tenisové hale, které jsou podkladem pro aplikaci marketingového mixu pomocí sekundárních a primárních dat. Další kapitola praktické části zahrnuje dotazníkové šetření, díky kterému byly společnosti předloženy návrhy na úpravu marketingového mixu tenisové haly této společnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of the work is to use the primary and secondary data to apply the marketing mix of services to the sports facilities of the company STaRS Karviná, s.r.o. and subsequently, use a questionnaire survey, to propose adjustments to the marketing mix. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on base concepts and used research methods. The practical part specifies the company itself and its services in the tennis hall, which are the basis for the application of the marketing mix using secondary and primary data. The next chapter of the practical part includes a questionnaire survey, used to propose adjustments of the marketing mix to the company teniss hall.en
dc.format.extent1546130 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingové prostředícs
dc.subjectMarketingový mix služebcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectSportovní zařízenícs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing environmenten
dc.subjectMarketing mix servicesen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectSports facilitiesen
dc.titleAplikace nástrojů marketingového mixu na vybrané sportovní zařízenícs
dc.title.alternativeApplication of Marketing Mix Tools to a Selected Sports Facilityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMalantová, Lenka
dc.date.accepted2022-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVLA0081_EKF_B0413A050012_S05_2022
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam