Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorŠenkýřová, Anežka
dc.date.accessioned2022-09-01T07:17:55Z
dc.date.available2022-09-01T07:17:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146509
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu nákupního prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat a porovnat nákupní prostředí prodejen známého maloobchodního řetězce s oděvy a zjistit případné problémy a nedostatky, které by mohly vést k narušení celkové nákupní atmosféry maloobchodní jednotky. Data byla získána metodou pozorování, po které následovala jejich analýza. Závěrem jsou autorkou uvedeny doporučení pro prodejny v České republice.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the analysis of the shopping environment. The work aims to analyze and compare the shopping environment of well-known retail chains with clothing and to identify possible problems and shortcomings that could lead to disruption of the overall shopping atmosphere of the retail unit concerning non-compliance with rules set by headquarters. The data were obtained by observation, followed by analysis. In the end, the author presents recommendations for the stores in the Czech Republic.en
dc.format.extent6748451 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní prostředícs
dc.subjectřetězec s módoucs
dc.subjectC&Acs
dc.subjectnákupní atmosféracs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmódacs
dc.subjectShopping environmenten
dc.subjectfashion chainen
dc.subjectC&Aen
dc.subjectshopping atmosphereen
dc.subjectretailen
dc.subjectfashionen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módoucs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis of the Fashion Retail Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2022-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEN0075_EKF_B0414A050001_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record