Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorRehák, Petr
dc.date.accessioned2022-09-01T07:17:56Z
dc.date.available2022-09-01T07:17:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146516
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší efektivní způsob dosahování obchodních cílů na pobočce banky. Cílem práce bylo najít efektivní metodu, která by nevyžadovala pouze jen tradiční metody, jako např. autokratický způsob řízení pro dosahování obchodních cílů, ale mnohem efektivnější metody. Pro navrhnutí efektivnější metody, byl zvolen hloubkový rozhovor, se sedmi manažery poboček v regionu Ostrava, včetně dotazníkového šetření, které každý z těchto manažerů absolvoval jako respondent. Výzkum byl doplněn o vlastní pozorování, a také vyhodnocení plnění předchozích plánů, včetně analýzy budoucího vývoje na základě regresní analýzy. Výsledky ukazují, že navrhovaným řešením v prostředí pobočky banky, může být metoda Balanced Scorecard, která se ukázala pro manažery šetřených poboček jako žádaná. Navrhované řešení má konkrétní podobu pro řízení obchodních cílů pobočky banky v podobě plnění metrik, které jsou nezbytné pro každého člena týmu pobočky banky, včetně samotných manažerů.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis addresses an effective way to achieve business goals at a bank branch. The aim of the work was to find an effective method that would not only require traditional methods, such as autocratic management to achieve business goals, but much more effective methods. To design a more effective method, an in-depth interview with seven branch managers in the Ostrava region was chosen, including a questionnaire survey, which each of these managers completed as a respondent. The research was supplemented by own observations, as well as an evaluation of the fulfillment of previous plans, including an analysis of future developments based on regression analysis. The results show that the proposed solution in the environment of the bank's branch may be the Balanced Scorecard method, which proved to be desirable for the managers of the surveyed branches. The proposed solution has a specific form for managing the bank's business objectives in the form of meeting the metrics that are necessary for each member of the bank's branch team, including the managers themselves.en
dc.format.extent3159939 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMetodycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectBalanced Scorecardcs
dc.subjectbankacs
dc.subjectmanažercs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectplánovánícs
dc.subjectefektivnícs
dc.subjectcílecs
dc.subjectMethodsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectBalanced Scorecarden
dc.subjectflasken
dc.subjectmanageren
dc.subjectstrategyen
dc.subjectplanningen
dc.subjecteffectiveen
dc.subjectgoalsen
dc.titleAnalýza metod a technik k dosahování obchodních cílů pobočky bankycs
dc.title.alternativeMethods and Techniques Analysis of Achieving Business Goals in the Bank Branch Officeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJurčáková, Petra
dc.date.accepted2022-08-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisREH135_EKF_N0413A050014_S02_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record