dc.contributor.advisor | Bazsová, Blanka | |
dc.contributor.author | Štěpán, Marek | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T07:17:57Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T07:17:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/146522 | |
dc.description.abstract | Organizace dosáhne svých cílů jedině za předpokladu, že její zaměstnanci jsou loajální k organizaci, a především dosahují vysokých pracovních výkonů. Měření výkonnosti jednotlivce je proto jedním z klíčových faktorů úspěchu každé organizace. Cílem této diplomové práce je navržení a hodnocení modelu výkonnosti učitelů na druhém stupni základní školy. K dosažení tohoto cíle byla vytypována kritéria hodnocení a varianty řešení vycházející z kompetenčního modelu. Pomocí metody AHP, která patří mezi metody vícekriteriální analýzy, bylo provedeno jejich hodnocení. Výsledkem aplikace metody AHP bylo nalezení pořadí jednotlivých učitelů dle jejich výkonnosti, která byla určena vybranými kritérii. Následně byly tyto výsledky podrobeny zkoumání v analýze citlivosti. Použití moderních metod při měření výkonnosti bylo úspěšné a naplnilo očekávání a cíle stanovené na začátku této práce. | cs |
dc.description.abstract | An organization achieves its goals only if its employees are loyal to the organization and achieve high performance. Therefore, measuring individual performance is one of the key factors in the success of any organization. This diploma thesis aims to design and evaluate a model of teacher performance at the second stage of primary school. To achieve this goal, evaluation criteria and solution variants based on the competency model were selected. Their evaluation was performed using the AHP method, which is one of the multicriteria analysis methods. The AHP method was applied to find the order of individual teachers according to performance, which was determined by selected criteria. Subsequently, the results were examined in a sensitivity analysis. The use of modern methods to measure performance was successful and met the expectations and goals established at the beginning of this work. | en |
dc.format.extent | 1224376 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | AHP | cs |
dc.subject | kompetenční model | cs |
dc.subject | vícekriteriální analýza, výkonnost | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | AHP | en |
dc.subject | competency model | en |
dc.subject | multicriteria analysis, primary school | en |
dc.subject | performance | en |
dc.title | Návrh a hodnocení výkonnosti učitelů na základní škole | cs |
dc.title.alternative | Design and Evaluation of Performance of Teachers at Primary School | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Šebesta, Jan | |
dc.date.accepted | 2022-05-24 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 157 - Katedra systémového inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a znalostní management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | STE0405_EKF_N0688A050001_2022 | |
dc.rights.access | openAccess | |