Show simple item record

dc.contributor.advisorBazsová, Blanka
dc.contributor.authorŠtěpán, Marek
dc.date.accessioned2022-09-01T07:17:57Z
dc.date.available2022-09-01T07:17:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/146522
dc.description.abstractOrganizace dosáhne svých cílů jedině za předpokladu, že její zaměstnanci jsou loajální k organizaci, a především dosahují vysokých pracovních výkonů. Měření výkonnosti jednotlivce je proto jedním z klíčových faktorů úspěchu každé organizace. Cílem této diplomové práce je navržení a hodnocení modelu výkonnosti učitelů na druhém stupni základní školy. K dosažení tohoto cíle byla vytypována kritéria hodnocení a varianty řešení vycházející z kompetenčního modelu. Pomocí metody AHP, která patří mezi metody vícekriteriální analýzy, bylo provedeno jejich hodnocení. Výsledkem aplikace metody AHP bylo nalezení pořadí jednotlivých učitelů dle jejich výkonnosti, která byla určena vybranými kritérii. Následně byly tyto výsledky podrobeny zkoumání v analýze citlivosti. Použití moderních metod při měření výkonnosti bylo úspěšné a naplnilo očekávání a cíle stanovené na začátku této práce.cs
dc.description.abstractAn organization achieves its goals only if its employees are loyal to the organization and achieve high performance. Therefore, measuring individual performance is one of the key factors in the success of any organization. This diploma thesis aims to design and evaluate a model of teacher performance at the second stage of primary school. To achieve this goal, evaluation criteria and solution variants based on the competency model were selected. Their evaluation was performed using the AHP method, which is one of the multicriteria analysis methods. The AHP method was applied to find the order of individual teachers according to performance, which was determined by selected criteria. Subsequently, the results were examined in a sensitivity analysis. The use of modern methods to measure performance was successful and met the expectations and goals established at the beginning of this work.en
dc.format.extent1224376 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAHPcs
dc.subjectkompetenční modelcs
dc.subjectvícekriteriální analýza, výkonnostcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectAHPen
dc.subjectcompetency modelen
dc.subjectmulticriteria analysis, primary schoolen
dc.subjectperformanceen
dc.titleNávrh a hodnocení výkonnosti učitelů na základní školecs
dc.title.alternativeDesign and Evaluation of Performance of Teachers at Primary Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠebesta, Jan
dc.date.accepted2022-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programInformační a znalostní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTE0405_EKF_N0688A050001_2022
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record